Dec 20, 2010

Kalau aku seorang lelaki.



Kalau aku seorang lelaki, aku terkejut sebab ada tu. mana boleh! geli!

Kalau aku seorang lelaki, aku patut ada tujuan hidup. baru hidup dikelilingi perempuan.

Kalau aku seorang lelaki, aku takkan ikut apa kawan kata. kawan kata, kau pukul dia aku belanja kau iPhone, buat. you suck man!

Kalau aku seorang lelaki, aku cuba berfikiran matang. Lelaki tak matang act macam orang bodoh.

Kalau aku seorang lelaki, aku nak belajar pandai pandai. baru boleh jamin kehidupan bila dah ada keluarga sendiri.

Kalau aku seorang lelaki, aku takkan tinggikan suara aku bila ada awek lalu lepastu gelak macam suara dia yang paling sedap dekat dunia. sangat sangat disgusting.

Kalau aku seorang lelaki, aku takkan cakap dekat perempuan "aWuck niEy cOmboWnk arHhh"(hoi nak mati ke dengan tulisan tak jelas macam tu !?) membuatkan aku lagi menyampah tahap abah nak kawan.

Kalau aku seorang lelaki, aku takkan cerita gebang. depan cakap lain belakang cakap lain. nak dipanggil slut memang padan. ah jadi perempuan pun takde beza.

Kalau aku seorang lelaki, aku takkan merempit. bunyi remp motor sekuat apapun taknak. macam orang tak guna.

Kalau aku seorang lelaki, aku berdoa perempuan macam bidadari datang dekat aku.

Kalau aku seorang lelaki, aku tak bela ekor. ekor yang dekat rambut. motif ?

Kalau aku seorang lelaki, aku takkan hina perempuan. bukan ke kau hina spesies bini in future kau juga ?

Kalau aku seorang lelaki, aku takkan bajet handsome. kalau lalat hinggap atas kepala kan dah malu.

Kalau aku seorang lelaki, aku takkan download filem lucah letak pula dalam handphone. super duper bodoh dan gila seks.

Kalau aku seorang lelaki, aku takkan main sabun selalu nanti malam pertama dengan isteri tak puas. sumber dari google. nak search lah tu kan.

Kalau aku seorang lelaki, aku takkan berlagak macam Justin Bieber. Nak belanja awek makan pun pinjam jiran, lagi nak beli supra.

Kalau aku seorang lelaki, aku taknak jadi hot. Nanti ramai perempuan add sebab nak tumpang hot dan dapat title "aku-couple-dengan-budak-hot". Lepastu drama rebut merebut antara gadis mula. alaa takut nak dengar ending dia apa jadi. mesti seorang akan mati. hmm pengaruh cerita hindustan.

Kalau aku seorang lelaki, aku nak jadi yang baik tapi bukan skema. baik skema dengan baik tak skema ada beza.

Kalau aku seorang lelaki, aku takkan merokok sebab nanti mulut busuk bibir busuk jantung busuk. ah seluruh hiduplah busuk!

Kalau aku seorang lelaki, aku takkan tangkap gambar pakai helmet punya visor tinted nampak muka orang depan siap sticker arai lah apache lagi. ini benar benar scaryyyy.

Kalau aku seorang lelaki, aku nak mati kerana Allah, aku nak mati kerana selamatkan ibu bapa aku, aku nak mati sebab protect isteri aku :')


**Kalau aku seorang lelaki pencinta wanita, aku setuju dengan semua diatas dan terkecualilah yang pertama. gila kau!? macam mana nak ada anak sepuluh nanti?